Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Τα μουστάκια της θείας Τάσως FART 17!

Νικόλας: Και που θες να ξέρω εγώ τι κάνουν; Δεν έχω και δεν θέλω να έχω καμία σχέση μαζί τους! Θυμάσαι πολύ καλά πως μου φερθήκατε όλοι! Και τώρα φύγε γιατί πρέπει να σφουγγαρίσω τα νερά χέστρας!

Λίτσα: Νικόλα ξέρω ότι δεν μου λες αλήθεια! Το καταλαβαίνω! Είμαι σίγουρη ότι κάτι ξέρεις!

Νικόλας: Σου είπα ότι δεν ξέρω τίποτα! Να πας να ψάξεις αλλού!

Η Λίτσα έφυγε αλλά ο Νικόλας ήταν σίγουρος ότι δεν είχαν τελειώσει τα βάσανα του!

Την άλλη μέρα το πρωί τον πήρε η Τάσω τηλέφωνο!

Τηλέφωνο: Ντριν!

Νικόλας: Ναι;

Τάσω: Νικόλα πέρνα από το τμήμα!

Ο Νικόλας έκλεισε το τηλέφωνο χαρούμενος γιατί θυμήθηκε ότι η Τάσω του είχε πει ότι θα του βρει δουλειά εκεί!

Ο Νικόλας έριξε 2 καλά χεσίματα και πήρε αντιτσιρλικά χάπια και έκανε μπάνιο και ντύθηκε σικ και έβαλε κολόνια και ξεκίνησε για το τμήμα!

Όπως πήγαινε στο τμήμα και περπατούσε ανέμελα στο πεζοδρόμιο σκουντούφλισε πάνω σε κάποιον και έφαγαν και οι 2 τα μούτρα τους!

Ο Νικόλας σηκώθηκε και βοήθησε και το άλλο άτομο που σκουντούπισε να σηκωθεί! Και τότε τον κοίταξε! Δεν μπορεί! Ήταν ο νοσοκόμος που είχε βάλει στο μάτι!

Νικόλας: Εσύ!

Νοσοκόμος: Γνωριζόμαστε από κάπου;

Ο Νικόλας τότε θυμήθηκε το χάλι που είχε αφήσει τα σεντόνια στο νοσοκομείο και το ρεζίλι!

Νικόλας: Ό. . .ο. . .όχι!

Νοσοκόμος: Κάτι μου θυμίζετε όμως!

Νικόλας: Μπορεί να μοιάζω με κάποιον που ξέρετε! Εγώ πάντως δεν σας γνωρίζω!

Νοσοκόμος: Μπορεί!

Ο Νικόλας έσκυψε το κεφάλι και βιάστηκε να φύγει και τότε:

Νοσοκόμος: Μισό λεπτό!

Ο Νικόλας γύρισε το κεφάλι!

Νοσοκόμος: Με λένε Αλεγκξάντρ!

Νικόλας: Αλεγκξάντρ;

Νοσοκόμος: Ναι! Είμαι από την Ρωσοποντία!

Νικόλας: Εμένα με λένε Νικόλα!

Ο Αλεγκξάντρ ζήτησε από τον Νικόλα το κινητό του! Ο Νικόλας αν και ντρεπόταν πολύ του το έδωσε και ο Αλεγκξάντρ του υποσχέθηκε ότι θα τον πάρει τηλέφωνο να βγουν!

Ο Νικόλας μετά από αυτή την ευχάριστη συνάντηση συνέχισε τον δρόμο του για το τμήμα!

Όταν έφτασε στο τμήμα μπούκαρε μέσα χαρούμενος! Όμως η χαρά του δεν κράτησε πολύ! Στο τμήμα τον περίμενε σε έξαλλη κατάσταση η μάνα του!

Λίτσα: Εσύ σκότωσες τα αδέρφια σου! Θα σε χώσω μέσα!

Πρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!

2 σχόλια:

mariposa είπε...

τηλεφωνο:ντριννννννν

εγω:σαν με κοιτας...ηλιοβασιλεμα τα ματια σου..φωτια..κι εγω να καιγομαι..δεν θυμαμαι παρακατω...

Ανώνυμος είπε...

Αμαν, και δαρμένος και χεσμένος ο Νικόλας!!!
Ευτυχώς που θα του κάτσει ογ κόμενος του ταλαίπωρου.
Φιλιά τρελό σκαθάρι :)