Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2009

Τα μουστάκια της θείας Τάσως FART 24!

Νικόλας: Αυτός το έκανε για να με εκδικηθεί!

Τάσω: Ποιος παιδάκι μου;

Νικόλας: Ο Αλεγκξάντρ!

Τάσω: Ποιος είναι πάλι ο Αλεγκξάντρ;

Νικόλας: Αχ εσένα δεν στα είπα!

Ο Νικόλας διηγείθηκε στην θεία Τάσω τι έγινε με τον Αλεγκξάντρ και ποιος ήταν στην πραγματικότητα!

Τάσω: Χρειάζωμαι ένταλμα για να ερευνήσω το σπίτι του και να τον πάω για κατάθεση! Όντως είχε κίνητρα! Αλλά αυτό δεν αποτελεί απόδειξη ότι αυτός καθάρισε την Λίτσα!

Ο Νικόλας ακουλούθησε την Τάσω!

Όταν πήγαν στο τμήμα η Τάσω με συλαβόμενο τον Αλεγκξάντρ ο Νικόλας ήταν κρυμένος για να ακούσει την κατάθεση!

Αλεγκξάντρ: Το ορκίζομαι! Δεν την σκότωσα εγώ! Εγώ μόνο τα λεφτά με νόμιμη διαδικασία ήθελα! Δεν είχα λόγο να την σκοτώσω αφού δικαιούμουν τα λεφτά!

Τάσω: Αυτό θα το δούμε! Τα ίδια λετε όλοι στην αρχή! Άλλωστε εσύ είχες και την ιστορία με τον Νικόλα!

Αλεγκξάντρ: Το ότι με παράτησε αυτός δεν σημαίνει ότι άρχισα να καθαρίζω κόσμο!

Το άκουσμα της λέξης καθαρίζω και μόνο προκάλεσε τσίρλα στον Νικόλα! Δεν άντεξε! Έτρεξε αμέσως προς το wc!

Ο Αλεγκξάντρ τον είδε που έτρεχε!

Αλεγκξάντρ: Ώστε εδώ είσουν τόση ώρα; Και γιατί είσουν κρυμένος; Μου την έστεισες για να με χώσεις φυλακή; Είσαι ικανός να έχεις σκοτώσει εσύ την μάνα σου για να ενοχεύσεις εμένα!

Ο Νικόλας βρέθηκε σε πολύ δύσκολη θέση! Αν έτρεχε προς το wc ο Αλεγκξάντρ θα καταλάβενε το πρόβλημα του! Έτσι ο Νικόλας βγήκε τρέχοντας από το τμήμα! Θα ξεφορτωνόταν την τσίρλα του στο δασάκι στο άλλο τετράγωνο!

Όσο έτρεχε στον δρόμο άκουσε από πίσω του τον Αλεγκξάντρ να φωνάζει:

Αλεγκξάντρ: Πάλι σηκώνεσαι και φεύγεις; Είσαι μεγάλος χέστης!

Τι ήθελε και το είπε; Ο Νικόλας χτύπησε στο ευαίσθητο σημείο του! Αλλά δεν είχε χρόνο να αντιδράσει! Προτεραιόταν η τσίρλα που αν δεν έφτανε ένκαιρα στο δάσος θα γινόταν πάλι ρεζίλι στον κόσμο!

Την άλλη μέρα το πρωί ο Νικόλας πήγε με την Τάσω να ψάξει για σπίτι! Μετά πήγαν μαζί στην δουλειά!

Στο τμήμα ένας αστυνομικός φώναξε την Τάσω για να της πει κάτι ιδιέταιρα!

Όταν γύρισε η Τάσω είπε στον Νικόλα:

Τάσω: Νικόλα βρέθηκε ο δολοφόνος της μάνας σου! Είσαι σίγουρος ότι θα αντέξεις να μάθεις την αλήθεια;

Πρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!

2 σχόλια:

milch-käfer είπε...

Παρανόω στην χέστρα αυτή
δεν έχει αέρα ούτε ένα γατί
Παρανοώ και όταν μου λες
πως είναι οξυγόνου το Milch οι πηγές
Μα ως εδώ
δεν έχω καιρό
θα ανοίξω τα τζάμια να αεριστώ
Μεσ στα σκατά που βρωμάνε πολύ
θα ρίξω χλωρίνη να πάρουνε φρέσκια οσμή!

mariposa είπε...

δεν μου ερχεται κανενας..ποιος μενει να το εκανε???ποιοςςςςςςς