Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Τα μουστάκια της θείας Τάσως FART 30!

Αλεγκξάντρ: Θα πας να δεις;

Νικόλας: Φοβάμαι!

Αλεγκξάντρ: Κι εγώ φοβάμαι! Πάμε να δούμε μαζί!

Ο Νικόλας και ο Αλεγκξάντρ βγήκαν απότομα στο σαλόνι και άναψαν το φως!

Νικόλας: Ποιος είσαι εσύ;

Ρώτησε ο Νικόλας στον σκαθαράνθρωπο που αντίκρισε μπροστά του!

Σκαθαράνθρωπος: Είμαι το Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilch!

Νικόλας: Τι είσαι; Πως μπήκες στο σπίτι μου; Τι θέλεις; Θα καλέσω την αστυνομία!

Milch: Είμαι το Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilch λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!

Απάντησε το Milch που τα πήρε στην κράνα! Ποτέ δεν του άρεσε να λέει τα ίδια πράγματα 2 φορές του Milch! Το εκνεύριζαν οι ηλίθιοι!

Νικόλας: Δεν καταλαβαίνω! Θα μου πεις τι θέλεις και πως μπήκες μέσα;

Ο Αλεγκξάντρ στεκόταν κρυμένος πίσω από τον Νικόλα και είχε ήδη χεστεί 2 φορές από τον φόβο του!

Milch: Είμαι το Milch! Το Milch είναι το πιο σημαντικό απ'όλα! Πρέπει να το σέβονται και να του δίνουν coca cola!

Είπε το Milch και μπούκαρε στην κουζίνα και άνοιξε το ψυγείο και πήρε ένα δίλιτρο μπουκάλι με coca cola και το κατάπιε ολόκληρο μαζί με το μπουκάλι!

Ο Νικόλας και ο Αλεγκξάντρ κοιτούσαν σαν υπνωτισμένοι!

Νικόλας: Είσαι μάγος;

Milch: Είμαι το Miiiiilch! Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε εσείς οι 2; Η Νίτσα δεν είχε κουράσει το Milch τόσο πολύ!

Αλεγκξάντρ: Η. . .η Ν. .ν. .ννίτσα; Ποια είναι η Νίτσα;

Milch: Milch-Käfer gives no explanation! It makes its farts without question!

Είπε το Milch και αμόλησε μια πηγή οξυγόνου στον χώρο!

Νικόλας: Πως το έκανες αυτό; Έκλασες και καθάρισε ο αέρας!

Milch: Αφού είμαι το Milch! Το Milch είναι πηγή οξυγόνου! Πρέπει να το σέβονται και να του βάζουν λάμπες αλογόνου!

Νικόλας: Κύριε Milch θα μας εξηγήσεις καμιά ώρα; Δεν καταλαβαίνουμε τίποτα!

To Milch εξήγησε στον Νικόλα και στον Αλεγκξάντρ μέσες άκρες και τους μίλησε για την Käferland!

Μilch: Και το Milch έστειλε την τσίρλα στον Αλεγκξάντρ για να μπορέσει να καταλάβει τον Νικόλα! Ο Νικόλας και ο Αλεγκξάντρ δεν πρέπει να νιώθουν καθόλου άσχημα για αυτό που έχουν γιατί είναι οι εκλεκτοί του Milch! To Milch θα πάρει τον Αλεγκξάντρ και τον Νικόλα στην Käferland! Εκεί θα ζουν και οι 2 μια ένδοξη ζωή με την βοήθεια και την αρχηγία του Milch!

Νικόλας: Τι κλανιές και ιστορίες μας λες; Φιλαράκι μου δεν την παλεύεις μία έτσι;

Το Milch τα πήρε στην κράνα και αμόλησε μια πηγή μεθανίου που σκότωσε όλα τα γατάκια στο τετράγωνο!

Νικόλας: Πας καλά; Τι κάνεις; Μπουκάρεις μέσα στο σπίτι μου και μας αραδιάζεις όλες αυτές τις μπούρδες και κλάνεις κι από πάνω;

Το Milch τα πήρε ακόμα περισσότερο στην κράνα κι ήρθε η ώρα τώρα και για τα σκυλιά!

Milch: Το Μilch θα τα πει για τελευταία φορά! Είμαι το Milch! Το Milch σας έστειλε την τσίρλα! Το Milch σας έστειλε τα σκαθάρια και τα σκιουράκια γιατί το Milch είναι σκαθάρι! Το Milch είναι σκαθάρι γάλακτος!

Νικόλας: Αφού είσαι σκαθάρι τα σκιουράκια που κολάνε;

Milch: Το Milch ήθελε να τιμήσει την γυναίκα του την Σκιουρίνα!

Νικόλας: Και κάτι ακόμα! Εγώ δεν έχω πια τσίρλα!

Milch: Αυτό δεν είναι πρόβλημα! Από τώρα έχεις!

Με το που το είπε αυτό το Milch ο Νικόλας χέστηκε πάνω του!

Το Milch αμόλησε ένα βρωντερό κλανίδι!

Milch: Και τώρα ετοιμαστείτε για να έρθετε μαζί με το Milch στην Käferland!

Όση ώρα περίμενε το Milch να ετοιμαστούν ο Αλεγκξάντρ με τον Νικόλα το Milch τραγουδούσε το νέο του χιτ το Άμα θες κλανίδι κάτω απ'το σανίδι έχει αρκετό!

Το Milch άκουσε από μέσα τον Αλεγκξάντρ να ψυθιρίζει:

Αλεγκξάντρ: Καλά αυτός μόνο με τον κώλο του ασχολείται;

Milch: Το Milch σε άκουσε!

Ο Αλεγκξάντρ και ο Νικόλας βγήκαν από το δωμάτιο!

Milch: Φύγαμε!

Νικόλας: Ε περίμενε! Έτσι θα φύγουμε; Χωρίς να χαιρετίσουμε κανένα; Χωρίς να ξέρουμε πως είναι η Käferland και τι θα κάνουμε εκεί;

Milch: Το Milch σας περίγραψε πως είναι η Käferland! Θα την δείτε και μόνη σας! Δεν χρειάζετε να κάνετε τίποτα άλλο! Το Milch θα σας μάθει τον τρόπο να πηγαινοέρχεστε όποτε γουστάρεται! Και όχι μόνο εδώ! Οπουδήποτε!

Είπε το Milch και άρπαξε από τα χέρια τον Αλεγκξάντρ και τον Νικόλα και αμόλησε μια βρωντερή κλανιά και εκτοξεύτηκαν και οι 3 από το ανοιχτό παράθυρο για την Käferland!

ΤΕΛΟΣ

Πρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!

5 σχόλια:

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.....
Φιλιά, καλή εβδομάδα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πήγαν να βρουν την Νίτσα κι αυτοί!
Ή κλάνεις ή χέζεις στην Kaferland καταλήγεις δηλαδή, με χορηγό το Μilch.
Άντε, πάμε γι' άλλα.
Φιλιά σκαθάρι τρελό :)

Αμερικλάνος είπε...

Αναρωτιέμαι με τι θα ασχοληθεί το milch στην επόμενη ιστορία του!
Μόνο φτυσίματα να μην είναι παρακαλώ γιατί δεν πρόκειται να το διαβάσω, έχω θέμα και θα καταλήξω να γελάω και να ξερνάω ταυτόχρονα!

Μάτα είπε...

Η Μάτα περιμένει με αγωνία
του Milch την νέα ιστορία
για να πεθάνει πάλι από τα γέλια
και να τρελάνει όλα τα κουνέλια!
Φιλιά!

mariposa είπε...

εχω στεναχωρεθει που νομιζεις οτι δεν σαγαπαω ..πλακα εκανα..

εχω στεναχωρεθει που τελειωσε η ιστορια σου..

εχω στεναχωρεθει που ....γαματα

κισσ κισσ